Viña Concha y Toro, największy producent wina w Ameryce Łacińskiej i CEDC International, obchodzą 21. rocznicę nawiązania współpracy. Sprzedaż win Concha y Toro osiągnęły w Polsce już poziom sprzedaży powyżej 100 tys. dziewięciolitrowych skrzynek. Wina Concha y Toro są liderami wśród importowanych win chilijskich na konkurencyjnym rynku polskim: Casillero del Diablo jest numerem jeden wśród win superpremium, a Frontera numerem trzy wśród win premium.
–W pierwszym półroczu 2019 r. byliśmy świadkami stabilnego wzrostu marek strategicznych należących do portfela Concha y Toro, w tym legendarnych Casillero del Diablo, Frontera, Don Melchor i Marques de Casa Concha – wzrost wyniósł 5,4% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 roku. Nasza prognoza na 2019 rok zakłada solidny wzrost na poziomie 15-20% względem ubiegłego roku, w szczególności jeśli chodzi o pozycję Casillero del Diablo oraz wykorzystanie nowości związanych z marką Frontera – powiedział Arkadiusz Citków, dyrektor komercyjny Marek Importowych w CEDC International.
– W firmie Concha y Toro z entuzjazmem odnosimy się do wieloletniej, owocnej współpracy z Grupą Roust i CEDC International, dzięki której nasze produkty zdobyły wiodącą pozycję na bardzo ważnym, polskim rynku. Przez wszystkie te lata firma CEDC International była godnym zaufania i silnym partnerem, w związku z czym w najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój tej współpracy – informuje Cristian Lopez, Dyrektor ds. Eksportu w firmie Viña Concha y Toro.