Najnowsze badania firmy badawczej NielsenIQ potwierdzają: Likiery Dalkowski to numer 1 na rynku likierów jajecznych. Produkowane w Toruniu przez firmę Henkell Freixenet Polska Likiery Dalkowski. Bazę stanowią żółtka jaj kurzych z chowu ściółkowego i doskonałej jakości spirytus. Całość wzbogacona jest subtelnymi nutami wanilii.
– Rynek likierów kremowych jest wymagający, a oczekiwania konsumentów bardzo wysokie. Liczy się zarówno smak produktu, jak i jego jakość. Konsumenci preferują likiery gładkie, aksamitne, na bazie mleka, śmietanki czy żółtek jaj, tymczasem rynek zalewany jest produktami niższej jakości, bardziej ekonomicznymi, co deprecjonuje te trunki jako produkty jakościowe. Tworząc likiery marki Dalkowski zwracamy szczególną uwagę na kwestie smaku i jakości tak, aby spełniać oczekiwania naszych konsumentów, ale i promować ten segment jako jakościową, wartościową kategorię alkoholi – mówi Marta Tyszkowska, kierownik marketingu ds. wyrobów spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska.
Marka mocno stawia także na estetykę i funkcjonalność. Projekt etykiety, kształt butelki, korek – każdy element jest tu przemyślany. To sprawia, że Likiery Dalkowski są idealnym rozwiązaniem, gdy szukamy prezentu lub produktu, który stanowiłby element stołu.
Jesień, a potem zima, to ten moment w roku, gdy sprzedaż likierów rośnie.
– Wzrost ten jest związany z przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. To czas, gdy konsumenci wybierają bardziej eleganckie i droższe trunki, częściej sięgają po marki premium i produkty sezonowe, np. likiery korzenne, kawowe, czekoladowe. Drugim pikiem sprzedażowym jest okres przed Wielkanocą, w którym królują głównie likiery jajeczne – mówi Marta Tyszkowska.
Portfolio Likierów Dalkowski to: truskawka ze śmietanką, lody waniliowe, czekolada z pomarańczą, różane latte oraz dwie wersje likieru Advocaat wzbogacone o alkohole szlachetne – Advocaat na rumie i Advocaat na whisky.