Po sukcesach wariantów wódki Bols Platinum: Magma, Titan, Onyx i Quartz, marka powraca z kolejną limitowaną edycją, Bols Platinum Tiger Eye.

Bols Platinum to nowoczesna marka wódki, która już klika lat temu wyznaczyła nowe trendy, stając się pionierem filtracji mineralnej. Nowy wariant, Bols Platinum Tiger Eye, to produkt poddawany innowacyjnej metodzie filtracji Tiger Eye Rock. Minerał ten cechuje się wytrzymałością oraz wyjątkowymi cechami wizualnymi. Głębia jego barw zmienia się wraz z polaryzacją światła, tworząc charakterystyczny „efekt kociego oka”.
– Po sukcesach limitowanych edycji Bols Platinum Magma, Titan, Onyx i Quartz, które spotkały się z niesamowitym przyjęciem konsumentów, marka nie spoczywa na laurach. Jesteśmy przekonani, że Bols Platinum Tiger Eye, nasza nowa edycja limitowana, stanie się również takim przedmiotem pożądania i spotka się z tak samo entuzjastycznym odbiorem wśród polskich konsumentów. Wierzymy też, że dzięki temu wariantowi umocnimy naszą pozycję wódki numer jeden w segmencie premium – mówi Kamil Jędrzejewski, senior brand manager marki Bols Platinum.
Wprowadzenie Bols Platinum Tiger Eye wspierane będzie konkursem Załogi Bols dla konsumentów, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Ponadto, wejście nowego wariantu marki na rynek wspierane będzie działaniami PR oraz w mediach społecznościowych i materiałami POS. Rekomendowana cena Bols Platinum Tiger Eye w handlu tradycyjnym to 36,99 zł za opakowanie 700 ml.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail