Millhill’s Gin to marka, której receptura oparta jest na takich składnikach jak: jałowiec, kolendra, melisa, ziele angielskie, gałka muszkatołowa, cynamon i skórki cytryny oraz trzech sekretnych elementach. Nazwa odwołuje się do jednej z dzielnic Londynu – Mill Hill. Dostępny jest w trzech wariantach – klasyczny London Dry Gin, oraz dwóch smakowych wersjach: Pineapple Breeze i Strawberry Fields.
Jedną z pierwszych aktywacji marki Millhill’s, są działania kierowane do branży HoReCa oraz środowiska barmańskiego. Na Instagramie marki @millhills_gin właśnie wystartował konkurs pod hasłem „Tajemnicza natura, którą wystarczy odkryć”. W pierwszym etapie, zadaniem uczestników jest stworzenie propozycji koktajlu inspirowanego światem ginu Millhill’s, czyli z wykorzystaniem ziół, kwiatów, liści i owoców. Najlepszych 10 zgłoszeń zostanie nagrodzonych zaproszeniem na wyjątkowe warsztaty Botanical Serve by Millhill’s. To wydarzenie dla barmanów, które nie tylko pozwoli uczestnikom poznać i zrozumieć świat marki, ale będzie również wyjątkowym doświadczeniem i inspiracją. Warsztaty będą składały się z trzech części, a nad całością będzie czuwał Janusz Trendewicz, portfolio education manager w Stock Polska. W ich trakcie uczestnicy poszerzą wiedzę na temat tej kategorii alkoholu oraz samej marki Millhill’s. Dowiedzą się również od Piotra Ciemnego – pasjonata dzikich ziół i autora książki „Chwasty od kuchni” – czym charakteryzują się botaniczne składniki i jak odpowiednio łączyć je w drinkach. Następnie, duet fotograficzny @this_flavorful_life zdradzi tajniki atrakcyjnej stylizacji żywności i koktajli oraz fotografii kulinarnej – w wersji dostępnej dla każdego, czyli smartfonowej. Zwieńczeniem wydarzenia będą warsztaty komponowania koktajli na bazie Millhill’s, które poprowadzi ambasador marki. Wtedy każdy z uczestników będzie mógł wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
Więcej szczegółów na profilu marki: https://www.instagram.com/millhills_gin/
Stock Polska w nadchodzącym sezonie przygotował wiele działań, które będą kierowane do szerokiego grona odbiorców. Oprócz aktywacji dla barmanów, planowane są działania digitalowe, PR-owe, w mediach branżowych oraz wsparcie w punktach sprzedaży. W sprzedaży dostępne będą również opakowania prezentowe Millhill’s z dedykowanym, brandowanym kieliszkiem do koktajli.