Bottlery debiutuje w Polsce

3 czerwca w warszawskim Centrum Handlowym Promenada w Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep z alkoholami litewskiej sieci Bottlery. Właścicielem marki jest MV Group, lider na rynku alkoholi w krajach bałtyckich, a u nas za rozwój Bottlery będzie odpowiadać spółka MV Group Distribution PL. Firma planuje otwieranie 3-4 salonów rocznie, kolejne planowane otwarcia to Stary Browar w Poznaniu i Magnolia Park we Wrocławiu. Na Litwie działa 20 sklepów Bottlery, w takich miastach jak: Wilno, Kowno, Kłajpeda, Druskienniki, Nida czy Połąga. Asortyment to ponad 1000 etykiet win i alkoholi mocnych, koktajle RTD, składniki do samodzielnego przygotowania drinków oraz artykuły delikatesowe: oliwki, chrupkie pieczywo, suszona wołowina czy oryginalne warianty chipsów. Znaczną część oferty mają stanowić produkty dostępne na wyłączność, w tym rzadkie i limitowane edycje. W planie jest też inwestycja w rozwój e-commerce.

Drogą do sukcesu na Litwie było połączenie unikalnej oferty produktowej, innowacyjności, oryginalnego konceptu wizualnego butików z profesjonalną obsługą i ciekawymi programami lojalnościowymi. Naszym celem w Polsce będzie zapewnienie konsumentom równie wysokiej jakości. W pierwszej kolejności zawitamy do dużych miast, ale będziemy też uważnie badać potencjał miast średniej wielkości – zapewnia Robert Walewski, dyrektor generalny MV GROUP Distribution PL.
Znaczna część asortymentu Bottlery to produkty dostępne wyłącznie w tej sieci – rzadkie edycje i limitowane kolekcje starannie wybrane przez ekspertów marki. Konsumenci mogą liczyć zarówno na propozycje budżetowe na każdą okazją, jak i ekskluzywne trunki z segmentu ultra prestige. W ofercie nie zabraknie także polskich win, wyjątkowych wódek i okowit, które podkreślą lokalny charakter miejsca.
W Polsce przybywa dojrzałych konsumentów, oczekujących produktów i usług najwyższej jakości. Oferujemy im nie tylko doskonałe alkohole premium, ale też unikatowe doświadczenie zakupowe. Taka synergia zamienia zakupy w inspirującą podróż po świecie wyjątkowych trunków i smaków. Wiedza zdobyta na innych rynkach pozwala nam udoskonalić ofertę tak, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających koneserów, a tym dopiero rozpoczynającym tę przygodę pomóc rozwijać pasję – mówi Robert Walewski.
Wejście Bottlery na polski rynek wpisuje się w trend rosnącej sprzedaży alkoholi premium w Polsce. Jak wynika z raportu KPMG Rynek dóbr luksusowych w Polsce z grudnia 2024, ten segment wzrósł w 2024 roku o 4,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wartość sprzedaży osiągnęła poziom 1,5 mld zł. Konsumenci coraz częściej sięgają po produkty wysokiej jakości, specjalne edycje oraz rzemieślnicze destylaty i zdaniem autorów raportu w kolejnych latach ten trend jeszcze się umocni.

Zostaw komentarz

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.