Bourbon Legends

W dniach 3-5 grudnia w klubie Soho Factory w Warszawie odbywała się wielka impreza promująca markę Jim Beam – Bourbon Legends. Industrialne wnętrze modnego klubu zaaranżowano tak, by stylistycznie nawiązywało do Jim Beam American Steelhouse w Clermont, miejsca, które każdego roku gromadzi dziesiątki tysięcy entuzjastów bourbona i amerykańskiej whiskey. Na jednej ze ścian pokazano budynek dawnej destylarni, dziś muzeum Jima Beama. Był pokaz, na czym polega wpływ białego amerykańskiego dębu na profil aromatyczny bourbona. Przykłady ziaren: kukurydzy, żyta, pszenicy, jęczmienia, nawiązywały do zacieru z jakiego fermentowany jest alkohol na amerykańską whiskey. Były klasyczne drinki na bazie bourbona Jim Beam, można było porównać smak whiskey Marker’s Mark, Jim Beam 12YO i Jim Beam Rye, a także innych marek z tej stajni, których dystrybutorem jest Stock Polska.


Poza znakomitą oprawą graficzną i profesjonalnym oprowadzaniem po świecie amerykańskiej whiskey goście w klubie Soho dostali m.in. hamburgery, frytki, i sałatki z bekonem, a przygrywała na żywo muzyka country. Było zatem prawdziwie po amerykańsku, choć być może bardziej niż country w stylu Kentucky byłaby muzyka blue grass. Zabawa trwała do północy i chyba nikt z obecnych nie będzie już miał wątpliwości, że bourbon to trunek unikatowy, rdzennie amerykański, zupełnie odmienny od szkockiej whisky.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.