Spirits, Wydarzenia
likier

Campari „Entering Red” w reżyserii Matteo Garrone

Campari „Entering Red” w reżyserii Matteo Garrone

Udostępnij:

Campari przedstawiło najnowszą część serii „Red Diaries”: krótkometrażowy film pod tytułem „Entering Red”. Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że każdy koktajl opowiada swoją historię, tegoroczna produkcja jest celebracją słynnego koktajlu Negroni, który obchodzi setne urodziny.


Kampania „Campari Red Diaries”, która rozpoczęła się w 2017 roku, bazuje na projekcie słynnych kalendarzy Campari – dobrze znanych wszystkim fanom świata mody. Tegoroczna odsłona, w której główne role zagrali Ana De Armas i Lorenzo Richelmy, została wyreżyserowana przez cieszącego się uznaniem krytyków, nominowanego do nagrody Oscara za film „Dogman”, włoskiego reżysera Matteo Garrone. Oficjalna premiera „Entering Red” miała miejsce 5 lutego 2019 roku w Mediolanie, podczas wielkiej gali, po której odbyła się ogólnoświatowa, cyfrowa premiera na oficjalnym kanale marki Campari w serwisie YouTube.
– Praca przy projekcie takim, jak „Entering Red”, jest pobudzającym doświadczeniem. „Entering Red” było podróżą, odkrywaniem i nauką nie tylko dla naszej bohaterki, ale również dla mnie – powiedział tuż po premierze reżyser filmu, Matteo Garrone. – Była to podróż do świata, który sam zacząłem poznawać w trakcie kręcenia filmu. Chciałem się w nim zanurzyć, jednocześnie próbując opowiedzieć historię, która sprawiłaby, że sama marka, której poświęcony jest film, będzie pełna życia. Rezultatem jest opowieść o odkrywaniu siebie w eleganckim i zmysłowym świecie Campari – onirycznym wymiarze, w którym zawsze króluje atrakcyjność. Od Hollywood i włoskich aktorów po światowej klasy barmanów, w roku stulecia Negroni, Campari ponownie udowadnia, że potrafi połączyć niezwykle utalentowanych ludzi i sprawić, że stworzą oni coś naprawdę specjalnego.
Mediolan, miejsce narodzin legendy Campari, oraz jego zabytki i atmosfera, odgrywają w filmie najistotniejszą rolę: zapierająca dech w piersiach Galleria Vittorio Emanuele II, należący do Davide Campariego bar Camparino oraz słynna na całym świecie mediolańska katedra nabierają w filmie życia, a dwa ostatnie miejsca dodatkowo koloru znanego jako „czerwień Campari”.
„Entering Red” jest intrygującą i pełną napięcia opowieścią, w której widzowie poznają pełną ciekawości Anę (w tej roli Ana de Armas), zwiedzającą tajemniczy Mediolan poprzez pryzmat legendarnego Campari. W filmie pojawia się też sześciu najlepszych na świecie barmanów, znanych jako Red Hands. W ramach świętowania stulecia koktajlu Negroni, każdy z nich stworzył unikalną wariację na temat klasycznego przepisu. Celebracja tego koktajlu odbije się echem na całym świecie – najważniejsze wydarzenia odbędą się we Florencji w trakcie Tygodnia Negroni, a ich celem będzie upamiętnienie miejsca, w którym sto lat temu pewien pełen ciekawości koneser Campari stworzył jeden z najwspanialszych koktajli w historii.
Receptura Campari pozostaje niezmieniona, powstała w Novarze w 1860 roku i jest podstawą kilku najbardziej znanych na świecie koktajli. Campari to napój alkoholowy uzyskiwany z naparu z gorzkich ziół, aromatycznych roślin oraz owoców zmieszanych z alkoholem i wodą.
Więcej informacji można znaleźć na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych marki. Film „Entering Red” oraz materiały zakulisowe można obejrzeć już teraz w serwisie YouTube pod linkiem: https://www.youtube.com/channel/UCr8eZHwuymj8B0xEHiSqN9g.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Alkohole dnia
sotol

Sotol z Durango, trzy odmiany agawy: texanum, cedrosanum, wheeleri. Zabutelkowany z mocą 43%. Marka należy […]

Degustacje
degustacje, whisky

18 grudnia Dom Whisky zaprasza o godz. 18.00 na degustację „Torfowa whisky – niejedno ma […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.