Campari z odświeżoną etykietą

Wprowadzenie nowej etykiety podkreśla włoskie pochodzenie Campari – jednej z najpopularniejszych marek alkoholowych, która dostępna jest obecnie w ponad 190 krajach na całym świecie. Nowa etykieta została po raz pierwszy zaprezentowana w Kalendarzu Campari na 2016 rok, którego twarzą jest amerykańska aktorka Kate Hudson. Nowy wizerunek aperitifu jest hołdem dla dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc uosobienie jej eleganckiego stylu. Etykieta uległa istotnym zmianom, łączącym przeszłość marki z jej teraźniejszością. Wyraźnie wyeksponowany złotym kolorem oraz intensywną czerwienią na szyjce i zakrętce butelki został Mediolan – miejsce pochodzenia Campari. Czerpiąca z historycznego dziedzictwa marki, zmieniona została też kolorystyka tła etykiety, odwołująca się teraz do jej pierwszych butelek. Dodatkowo, wyeksponowano nazwisko Davide Campariego, syna i następcy założyciela marki, Gaspare Campariego, który po przejęciu sterów w firmie w 1888 roku zarejestrował markę Campari Bitter i z cenionego lokalnie aperitifu stworzył markę rozpoznawalną na całym świecie.


Campari z nową etykietą dostępne jest w butelkach o pojemnościach: 500 ml i 700 ml.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.