Diageo, właściciel marki Captain Morgan, przygotowało akcje promocyjną i grę dla online konsumentów. Gra dostępna jest po zeskanowaniu unikatowego kodu, znajdującego się na zawieszkach promocyjnych butelek. Inspiracją do formuły gry stała się popularna rozrywka w formie escape roomu, czyli rozwiązywania tematycznych zagadek w ograniczonym czasie w celu wyjścia z zamkniętego pomieszczenia. Użytkownik rozpoczyna grę od obecności na festiwalu muzycznym w 2030 roku. Podczas wydarzenia pojawiają się kłopoty, które gracz musi rozwiązać na czas. Aby to zrobić zostaje przeniesiony na imprezę z lat 90. Polskim ambasadorem kampanii Escape Room został raper oraz producent muzyczny – B.R.O. Muzyk został jednym z bohaterów gry, który towarzyszy użytkownikowi w rozwiązywaniu festiwalowej zagadki i pomaga w uratowaniu imprezy. Soundtrackiem do gry jest najnowszy hit artysty – „Jeszcze będzie pięknie”, który stał się wakacyjnym przebojem regularnie granym w największych polskich radiostacjach.
Gra Escape Room świetnie sprawdzi się jako rozrywka dla pojedynczego gracza, ale daje także możliwość rywalizacji w grupie. Każda zagadka rozwiązywana jest na czas – podczas spotkań ze znajomymi, gracze mogą działać wspólnie lub współzawodniczyć między sobą.
Gra jest dostępna na stronie https://www.captainmorgan.com/escapegamepoland/enter-code/ i aktywuje się po wpisaniu kodu z zawieszki na butelce. Konsument może dzielić się swoim kodem ze znajomymi – Kapitan zachęca, by ten czas spędzić ze swoją załogą i świetnie się bawić.
Dystrybucja butelek z zawieszkami promocyjnymi „Escape Room” jest ogólnopolska. W dwóch lokalizacjach sieci Carrefour – w G.H. Posnania w Poznaniu oraz w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie znajdują się ekspozycje WOW Captain Morgan „Escape Room”. Działania promocyjne mają również miejsce w gastronomii w ponad 120 lokalach w Polsce.