Spirits, Wydarzenia
wino

Carlo Rossi Mini

Carlo Rossi Mini

Udostępnij:

Carlo Rossi, najpopularniejsza marka wina w Polsce, pojawia się w nowej odsłonie – Carlo Rossi Mini. Najbardziej lubiane warianty będą teraz dostępne w małych butelkach, idealnych na jeden kieliszek.


Carlo Rossi Mini to trzy najpopularniejsze warianty: Sweet Red, Pink Moscato i Sweet White Moscato, w innowacyjnej pojemności. To odpowiedź na potrzeby konsumentów i wynik sukcesu, jaki odniosły słodkie wina Carlo Rossi, sprzedając się w ilości już ponad 8 mln butelek od 2012 roku. Nowa pojemność wpisuje się też w rosnący trend małych opakowań, które są najszybciej rosnącym segmentem wśród win. – Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzeniu nowych butelek, zostaniemy liderami wśród małych opakowań w kategorii wina. W nadchodzącym, letnim sezonie, nasza nowość ma szansę stać się jednym z najmodniejszych dodatków, idealnie pasujących do imprez ze znajomymi i spontanicznych wyjść na miasto– mówi Katarzyna Kowalczyk, brand manager marki Carlo Rossi.

Pink_RGB Red_RGB White_RGB
Wprowadzenie na rynek Carlo Rossi Mini wspierane będzie materiałami POS, działaniami PR oraz komunikacją w mediach społecznościowych i prasie handlowej. Rekomendowana cena w kanale handlu tradycyjnego to 9,49 zł.

Powiązane artykuły

Degustacje, Degustujemy
degustacje

Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]

Lektury
recenzje, wino

Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Alkohole dnia
grappa

Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]

Degustacje
degustacje, koniak, likier

8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.