Carlo Rossi, najpopularniejsza marka wina w Polsce, pojawia się w nowej odsłonie – Carlo Rossi Mini. Najbardziej lubiane warianty będą teraz dostępne w małych butelkach, idealnych na jeden kieliszek.
Carlo Rossi Mini to trzy najpopularniejsze warianty: Sweet Red, Pink Moscato i Sweet White Moscato, w innowacyjnej pojemności. To odpowiedź na potrzeby konsumentów i wynik sukcesu, jaki odniosły słodkie wina Carlo Rossi, sprzedając się w ilości już ponad 8 mln butelek od 2012 roku. Nowa pojemność wpisuje się też w rosnący trend małych opakowań, które są najszybciej rosnącym segmentem wśród win. – Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzeniu nowych butelek, zostaniemy liderami wśród małych opakowań w kategorii wina. W nadchodzącym, letnim sezonie, nasza nowość ma szansę stać się jednym z najmodniejszych dodatków, idealnie pasujących do imprez ze znajomymi i spontanicznych wyjść na miasto– mówi Katarzyna Kowalczyk, brand manager marki Carlo Rossi.
Wprowadzenie na rynek Carlo Rossi Mini wspierane będzie materiałami POS, działaniami PR oraz komunikacją w mediach społecznościowych i prasie handlowej. Rekomendowana cena w kanale handlu tradycyjnego to 9,49 zł.