Coca-Cola z marką Three Cents

Z myślą o branży HoReCa Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium miksery Three Cents, które uzupełniają rozwijającą się kategorię napojów gazowanych dla dorosłych – w ciągu ostatniego roku jej wartość rynkowa w Polsce wzrosła o 13%. To rzemieślnicze miksery stworzone przez barmanów – dla barmanów. Dzięki wysokiej jakości, naturalnym smakom i aromatom oraz unikatowemu poziomowi nagazowania, stały się pierwszym wyborem profesjonalistów już w 36 krajach na świecie, w tym 13 rynkach Coca-Cola HBC.

– Cieszę się, że kolejny rok z rzędu możemy otworzyć, ogłaszając nową markę w naszym portfolio. Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Trend premiumizacji staje się coraz bardziej powszechny wśród Polaków – widać to także w kategorii alkoholi mocnych. W porównaniu do poprzedniego roku wzrosło zainteresowanie m.in. rumem (+37%), ginem (+31%) czy whiskey (+15%). Polacy coraz chętniej szukają także innowacji i ciekawych połączeń smakowych, co pozytywnie wpływa na rozwijającą się kulturę miksologii. Poza nowościami i wysoką jakością, konsumenci coraz częściej zwracają uwagę także na skład produktu, poszukując w nim naturalnych składników. Nowe produkty w portfolio Coca-Cola HBC odpowiadają na te trendy – ultra-premium miksery Three Cents powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników, a ich szeroka gama smaków tworzona jest na bazie ziół i owoców.
– Robimy co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojowej – mówi George Bagos, dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents.
Coca-Cola HBC zakupiła markę Three Cents w 2022 roku i od tej pory stopniowo wprowadzała ją do portfolio na kolejnych rynkach, gdzie prowadzi swoją działalność. W Polsce firma rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents od 1 lutego z ofertą aż 10 różnych smaków. Już wkrótce będzie można je znaleźć w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a w miarę rozwoju marki także w innych polskich miastach.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.