rodzinna firma Alois Dallmayr prowadzi w Monachium ekskluzywne Delikatesy, funkcjonujące od XVII wieku (noszą imię założyciela). Oferują najwyższej klasy produkty, w tym własne wyroby alkoholowe. Każdego roku odwiedza ich ok. 2,5 mln ludzi, którzy wydają tu blisko 500 mln euro. Właściwie jest to gigantyczny kompleks sklepowo-gastronomiczny w centrum Monachium, a od 2003 roku firma prowadzi dodatkowo sklep ze swoimi wyrobami na lotnisku w Monachium. Oferują ponad 6000 produktów żywnościowych. Z własnej marki alkoholi mają: 24 likiery, 18 owocowych brandy, pod własną marka wprowadzili też zestawy szkockich whisky, nigdzie indziej nie dostępnych (są to blended malt z regionów Islay i Highland oraz skupione whisky rocznikowe – vintage, z regionów Islay i Speyside. Jakościowo wprowadzane przez nich alkohole pod marką Dallmayr to może nie poziom super premium, ale pierwsza klasa, w dodatku są atrakcyjne cenowo w stosunku do jakości. Właściwie tu nie ma miejsca na rozczarowanie – Dallmayr oferuje naprawdę dobrej klasy produkty za bardzo rozsądną cenę.