O 6,5% wzrosły w 2017 roku przychody grupy Stock, łącznie na świecie firma sprzedała 13,1 mln dziewięciolitrowych skrzynek. Przychody wzrosły o 5,2%. Słabszy był jedynie wyniki netto, grupa zakończyła rok z przychodami na poziomie 275 mln euro i zyskiem 11,3 mln euro.
Wzrost sprzedaży, to m.in. efekt dobrych wyników w Polsce, która ma największy udział w przychodach grupy. Nie bez znaczenia było też poszerzenie zakresu usług dystrybucyjnych – m.in. wprowadzenie wyrobów Beam Suntory na rynki Czech i Słowacji oraz Belugi do Chorwacji i Bośni. Wprowadzono także nowe produkty, m.in. nowe wersje smakowe pod marką saska czy zupełnie nową markę likierów ziołowych Black Fox – obecnie testowana na rynku czeskim.
– Podsumowując 2017 rok, przede wszystkim trzeba powiedzieć, że pozycja grupy Stock jest bardzo stabilna. Wzrosła nasza sprzedaż, wpływy, udziały w rynku, poprawiła się płynność finansowa – komentuje Mirosław Stachowicz, dyrektor wykonawczy w Stock.