Dobry kwartał dla MBWS

Marie Brizard Wine & Spirits raportuje wysoki wzrost na polskim rynku w pierwszym kwartale 2019 roku. Wprawdzie łączne przychody grupy wzrosły tylko o 0,2%, to na rynku Europy Środkowo-Wschodniej o 48%. Firma notowała duże wzrosty zarówno dzięki szerszej ofercie importu, jak i dobrym wynikom zakładów produkcyjnych w Polsce i na Litwie, marek wódek Sobieski i Krupnik. Nie bez znaczenia jest tez poszerzenie oferty z zakładu produkcyjnego w Łańcucie, który od lutego tego roku destyluje na nowych maszynach. Robert Cooper zastąpił Annę Jakubowską na stanowisku dyrektora generalnego MBWS-Polska.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.