Diageo podało wyniki na koniec roku fiskalnego, który kończył się 30 czerwca 2020. Zysk operacyjny koncernu spadł o 47,1% i wyniósł 2,1 mld funtów. Sprzedaż organiczna spadła o 8,4%, do 15,4 mld funtów. Powodem spadków jest pandemia Covid-19 i utrata sprzedaży na wielu ważnych rynkach, w tym azjatyckich i afrykańskich. W związku z wydarzeniami spółka postanowiła wdrożyc program oszczędnościowy. Jedyne kategorie alkoholi jakie w roku podatkowym 2019/2020 wykazały wzrost, to: kanadyjska whisky, tequila i RTD. Sprzedaż szkockiej whisky spadła aż o 17%, a marki Johnnie Walker o 22%. Marki Smirnoff i Ketel One miały po 6% spadków sprzedaży, a Cîroc 17%. Captain Morgan zaliczył spadek o 2%, Baileys o 3%, Tanqueray o 4%.