Feminizm Przyjemności

18 kwietnia Ambra zaprosiła media na konferencję inaugurującą akcje społeczną „Feminizm Przyjemności – Lubię tak”. Skierowana do kobiet, ma w okresie ciepłych miesięcy zwracać uwagę na orzeźwiające alkohole z portfolio firmy, takie jak Cin&Cin, Fresco Frizzante czy cydr Lubelski, jako alternatywę dla piwa czy piwa z sokiem.

Robert Ogór i Agata Domaradzka

– Firma dojrzewa tak jak wino, od ponad 25 lat. Dojrzewa też do roli społecznej, a taką rolą jest także przyjemność. Przyjemność to nie żaden dodatek, nie żaden luksus, nie żadna słabość, to najbardziej wiarygodne źródło poznania tego, co dla nas dobre. Dlaczego w naszej misji łączymy przyjemność z feminizmem? Bo w moim przekonaniu feminizm to nic innego jak normalność. Tu zhumanizowana przestrzeń. Twórzmy w tej przestrzeni przyjemności. Myślę też, że kobiety mają większą wrażliwość na dobro, więc warto ich słuchać by dobro mnożyć. Kobiecy punkt widzenia nigdy nas nie zawiódł – mówił Robert Ogór, prezes Ambry.
Ambra wprowadza na lato nowe produkty. Owocowe smaki Fresco Frizzante (truskawka i mango z brzoskwinią) o niższej zawartości alkoholu 5,5% oraz nowe formaty opakowań: poręczną butelkę 250 ml dla Fresco Frizzante i nową pojemność Cydru Lubelskiego 400 ml. Letnią kampanię przygotowuje też Cin&Cin – najbardziej kobieca marka win. Zgodnie z hasłem „Lubię tak” będzie zachęcać Polki do przyjemności i życia na własnych zasadach.
– Hasło „Lubię tak” jest afirmatywne, kreatywne i samookreślające. W przeciwieństwie do „Tak lubię”, jest feministyczne – mówi Robert Ogór.
– Hasło związane jest z marką Cin&Cin, marką kobiecą. W badaniach konsumenckich pytaliśmy kobiety „jak lubisz?” i wynik jest taki, że polskie kobiety nie wstydzą się mówić o przyjemności. Kampanię realizujemy razem z magazynem „Cosmopolitan”. Przez wiele lat kobiety były w cieniu, nikt ich nie pytał, co lubią, nie miały okazji żeby wyartykułować „Lubię tak” – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu w Ambra S.A.
Z badań przeprowadzonych dla Ambry wynika, że już ponad 1/4 konsumentów deklaruje, że pije wino musujące przez cały rok. Za wzrost win musujących odpowiada silnie rosnące Prosecco (+16% wartościowo), które stanowi już ok. 20% wartości całej kategorii. Prosecco, częściej niż inne alkohole, jest konsumowane w kobiecym towarzystwie. Jednocześnie podczas gdy 11 mln Polaków sięga po lekki alkohol dla orzeźwienia, to tylko 24% z nich stanowią kobiety.
Ambra zapowiada także inne atrakcje na lato. Po raz siódmy odbędzie się trasa koncertowa Spragnieni Lata, sponsorowana przez Cydr Lubelski. Przygotowano konkursy dla konsumentów cydru – osoby, które podzielą się skojarzeniami ze świeżością, czekać będą Aparaty FujiFilm Instax Mini 9 oraz rower elektryczny Ecobike, a także dla kupujących Fresco Frizzante – autor zdjęcia najlepiej ilustrującego hasło „Wszystko dla orzeźwienia” zabierze pięcioro przyjaciół na tygodniową imprezę w Willi Fresco z basenem we Włoszech. Dodatkowymi nagrodami będą setki modnych basenowych gadżetów.
Pojemności i rekomendowane ceny nowych produktów:
Fresco Frizzante Fragola, 250 ml, 075 l, 5,5%, Fresco Frizzante Mango & Pesca, 250 ml, 0,75 l, 5,5%, cena rekomendowana: 4,99 zł – 250 ml; 11,49 zł – 0,75 l.
Cydr Lubelski Klasyczny 400 ml, cena rekomendowana: 4,99 zł; Cydr Lubelski Niefiltrowany 400 ml, cena rekomendowana: 5,99 zł.
Cin&Cin Fresh Pomegranate, 1l, 8%, Cin&Cin Fresh Bitter Orange, 1l, 8%, cena rekomendowana 16,99 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.