Fresco Frizzante otwiera sezon orzeźwienia

Marka Fresco rozpoczyna kolejną edycję kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”. Tym razem do współpracy weszła firma Limango. Kampania wraz z towarzyszącym konkursem potrwa do 18 sierpnia, a nagrodą główną jest wyjazd np. na Sycylię dla czterech osób. Kampania „Wszystko dla orzeźwienia” to kolejna odsłona akcji konsumenckiej Fresco, która wystartowała 3 czerwca. Tegoroczna edycja dedykowana jest standardowym i owocowym smakom Fresco Frizzante, również w małych, 250 ml opakowaniach.


Konkurs wspierający kampanię realizowany jest we współpracy z firmą Limango. Na czym polega i jakie są jego etapy?
– Nasz tegoroczny konkurs nosi tytuł „Przejdź na stronę orzeźwienia!”. Nagrodą gwarantowaną dla każdego jest 50 zł w prezencie na letni shopping w sklepie internetowym Limango. Wystarczy tyko wejść na naszą stronę www i podać swój adres mailowy. Innym, nieco bardziej angażującym działaniem jest podjęcie wyzwania w postaci rozwiązania quizu i przesłania zdjęcia pokazującego czym dla zgłaszających się osób jest orzeźwienie. Codziennie można wygrać 400 zł na zakup odzieży i dodatków, a także letnich akcesoriów oraz gadżetów w sklepie internetowym. Nagrodą główną z kolei jest bon od wakacje.pl na kwotę 12 tys. złotych na dowolny wyjazd. Wygra go ta osoba, której nadesłane zdjęcie okaże się najlepsze i najbardziej kreatywne. Jako marka gorąco zapraszamy do udziału w konkursie, a szczęśliwego zwycięzcę zachęcamy do wyjazdu na gorącą Sycylię wraz z grupą przyjaciół. – tłumaczy Zuzanna Amarante, senior brand manager firmy Ambra S.A.
Tegoroczna kampania to już trzecia odsłona akcji, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Edycja 2019 zostanie wsparta działaniami w internecie oraz w tradycyjnych kanałach sprzedaży.
Kampania promocyjna dedykowana jest Fresco Frizzante, w skład której wchodzi pięć wariantów smakowych: Fresco Frizzante Rose, White, Red oraz Fresco Frizzante Frutti – Fragola i Mango, o niższej zawartości alkoholu wynoszącej 5,5%. Cała gama Fresco Frizzante dostępna jest w klasycznych 0,75 l opakowaniach oraz kompaktowych 250 ml buteleczkach. Cena rekomendowana: 11,99 zł / 0,75 l, 4,99 zł / 025 l.
Więcej na: www.wszystkodlaorzezwienia.pl.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.