Fresh Żu od Żubrówki

Nowa linia Fresh Żu od Żubrówki stanowi wprowadzenie do odnowionej komunikacji marki. Produkty z tej linii mają nowoczesny design, inspirowanym sztuką uliczną.

W sierpniu Żubrówka ruszyła z kampanią pod hasłem „Odkryj swoją dziką naturę”. Jak informuje marka, zwraca się w niej do „konsumentów młodych duchem oraz spragnionych wyjątkowych doświadczeń”.
W ramach nowej strategii, Żubrówka chce umocnić pozycję w punktach sprzedaży. Marka zaistniała też ze swoją odnowioną komunikacją na najważniejszych muzycznych festiwalach kraju: Open’er, Orange Warsaw Festival i Audioriver. Strefa Żubrówki zapewniła festiwalowiczom m.in.: atrakcyjne gadżety, rytmiczną muzykę oraz degustację oryginalnych drinków na bazie nowej linii Fresh Żu.
Strategię komunikacji dla Żubrówki przygotowała agencja Chromatique we współpracy z Adamem Nykiem z Iconyk.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.