Gin Lubuski z nowym smakiem

Do linii ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska dołączył kolejny smak – Sweet Grapefruit. Ta nowość w rodzinie Lubuskiego sprawdza się serwowana klasycznie z tonikiem, na kostkach lodu, jak i w koktajlach. Jest to lekka i świeża kompozycja jałowca i słodkiego grapefruita. Gin charakteryzuje się subtelną goryczką i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami.

– Giny smakowe stanowią już 10% całej kategorii ginu, a ich dynamika sprzedaży przewyższa znacząco dynamikę całego segmentu. Ulubionymi smakami naszych konsumentów są te cytrusowe, stąd decyzja o wprowadzeniu kolejnego wariantu Lubuskiego, tym razem grapefruitowego – mówi Marta Tyszkowska, kierownik marki w firmie Henkell Freixenet Polska.
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce1, w tym roku świętuje 35-lecie. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry. Od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska.

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.