Do linii ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska dołączył kolejny smak – Sweet Grapefruit. Ta nowość w rodzinie Lubuskiego sprawdza się serwowana klasycznie z tonikiem, na kostkach lodu, jak i w koktajlach. Jest to lekka i świeża kompozycja jałowca i słodkiego grapefruita. Gin charakteryzuje się subtelną goryczką i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami.
– Giny smakowe stanowią już 10% całej kategorii ginu, a ich dynamika sprzedaży przewyższa znacząco dynamikę całego segmentu. Ulubionymi smakami naszych konsumentów są te cytrusowe, stąd decyzja o wprowadzeniu kolejnego wariantu Lubuskiego, tym razem grapefruitowego – mówi Marta Tyszkowska, kierownik marki w firmie Henkell Freixenet Polska.
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce1, w tym roku świętuje 35-lecie. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry. Od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska.