Wydarzenia
single malt, whisky szkocka

Glenfiddich zaprasza na koncert

Glenfiddich zaprasza na koncert

Udostępnij:

Glenfiddich otwiera nowy rozdział kampanii „Where Next? Podążaj za Instynktem”, 22 listopada w Teatrze Polskim w Warszawie odbędzie się koncert „Podążaj za instynktem: Art of Music Experience”. Na jednej scenie wystąpią Jakub Józef Orliński i Aleksander Dębicz – duet redefiniujący pojęcie muzyki klasycznej. Ich wspólny projekt #LetsBaRock to odważne połączenie barokowych arcydzieł z nowoczesnymi brzmieniami. W ich interpretacjach Händel, Monteverdi, Purcell czy Vivaldi nabierają nowej, współczesnej energii, a obok dawnych kompozycji pojawiają się autorskie utwory Dębicza – pełne rytmu i świeżości.

Wcześniej pod hasłem „Where Next? Podążaj za Instynktem” Glenfiddich zapraszał gości do Melt Museum, gdzie we współpracy z artystycznym duetem Melt Immersive powstała wystawa, która przenosiła w inny wymiar. Światło, dźwięk i zapach tworzyły przestrzeń balansującą między naturą a miastem – miejsce, w którym zmysły grały główną rolę. Kontynuując tę opowieść, marka poszła krok dalej i stworzyła jadalny zapach – perfumy inspirowane whisky Glenfiddich – subtelne, zaskakujące, zaprojektowane tak, by dało się „poczuć” jej charakter w zupełnie nowy sposób. Z czasem filozofia Glenfiddich zaczęła wybrzmiewać także w miejskim rytmie – w wybranych lokalach partnerskich pojawił się autorski koktajl Orchard Mist, a dzięki współpracy z iTaxi można było „podążać za instynktem”, wyruszając w miasto, by spróbować go w tych wyjątkowych miejscach. Powstały również materiały wideo z udziałem Davida Gaboriaud i Kuby Magnuszewskiego, którzy pokazali, że whisky można odkrywać nie tylko poprzez smak i zapach, lecz także poprzez chwile, które z nią tworzymy – te pełne autentycznych emocji, spotkań i kulinarnych doznań.
Podczas tegorocznej odsłony kampanii i koncertu „Podążaj za instynktem: Art of Music Experience” Teatr Polski zamieni się
w przestrzeń pełną emocji, brzmień i artystycznej wolności.
Przygotowano też konkurs, w którym można grać o podwójne zaproszenia na koncert oraz podróż do destylarni w szkockim Dufftown – miejsca, gdzie od 1887 roku powstaje whisky Glenfiddich.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Wydarzenia
rynek
TuttoFood 2026 w Mediolanie zapowiada rekordową frekwencję, rosnący udział zagranicznych wystawców oraz silną reprezentację międzynarodową, w tym sekcję Beverage i Mixology Experience.
Aqua Vitae, Wydarzenia
Aqua Vitae

Ukazał się nowy numer magazynu „Aqua Vitae”. Wydanie ma sto stron, a w nim m.in. […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek

MV GROUP Distribution PL obchodzi jubileusz – 20 lat obecności na polskim rynku. Dwie dekady […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.