Glenlivet z beczek po rumie z Jamajki

Destylarnia Glenlivet zainaugurowała swoją nową serię Beyond Speyside dwunastoletnią whisky single malt finiszowaną w beczce po rumie z Jamajki. Jak informuje producent, seria Beyond Speyside ma na celu uchwycenie esencji różnych międzynarodowych destynacji, a pierwszą z nich jest Treasure Beach, „ukryty klejnot” na południowym wybrzeżu Jamajki. Na początek whisky zadebiutuje w USA. Zabutelkowana z mocą 40% kosztować ma 54,99 USD.

Premierę wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest ambasador marki The Glenlivet, szkocki aktor Thomas Doherty. W reklamie Doherty zanurza się w jamajskiej kulturze, będąc na wyspie z byłą Miss Universe Jamajki, Miqueal-Symone Williams. Duet gra w domino, słucha muzyki na plaży i popija kieliszek Glenlivet Jamaica Edition w lokalnym barze. Doherty ma na sobie koszulkę polo w kratę, zaprojektowaną przez Nicholasa Daleya, która pojawi się w przyszłym roku w ramach kolekcji The Glenlivet, oferującej „ubrania stworzone z myślą o podróżowaniu z klasą”.

Zostaw komentarz

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.