Grant’s wraca z kampanią Ekipa na życie

Marka Grant’s wraca z nową odsłoną kampanii „Ekipa na życie”, która stawia na autentyczność, wspólne emocje i siłę relacji. Tegoroczna edycja, pod hasłem „Ekipa na życie. Razem, wszystko Grant’s”, to kontynuacja idei, że najlepsze rzeczy w życiu dzieją się wtedy, gdy przeżywamy je razem. Pierwsza zapowiedź projektu pojawiła się 5 października na warszawskim Tarchominie, w postaci jednodniowego pop-upu.

5 października Tarchomin na jeden dzień stał się muzycznym centrum Warszawy – to właśnie tam odbyło się przedpremierowe listening party nowego singla „NAWETT JAK”. Podczas jednodniowego pop-upu fani mogli wziąć udział w odsłuchu utworu, losowaniu nagród z maszyny vendingowej, zdobyć limitowane gadżety oraz porozmawiać ze swoimi ulubionymi artystami.Sercem kampanii jest singiel „NAWETT JAK” – muzyczne spotkanie trzech wyjątkowych talentów. Otsochodzi i Lohleq, ponownie w roli Ambasadorów, połączyli siły z jednym z najmocniejszych producentów polskiej sceny – Atutowym. Razem stworzyli utwór o sile relacji, chwil i wspomnień, które nabierają znaczenia dopiero wtedy, gdy przeżywamy je razem. Klip do singla „NAWETT JAK” w reżyserii Macieja Adamczaka jest już dostępny w sieci. Obraz nie tylko pokazuje artystów w ich naturalnym środowisku, ale przede wszystkim zatrzymuje w kadrze energię ich wspólnego flow. To filmowy manifest: najlepsze rzeczy w życiu dzieją się między ludźmi, w autentycznych momentach, których nie da się zaplanować.
„Ekipa na życie” to nie tylko numer i teledysk. To kampania, która przenosi ideę wspólnoty dalej – do miejskich lokali i przestrzeni, gdzie spotykamy się na co dzień. To zaproszenie by, zamiast wisieć na telefonie w samotności, wyjść i dzielić flow z ludźmi, którzy są dla nas ważni.
W „Ekipie na życie” chodzi o coś więcej niż muzykę. Chcemy, by ludzie spotykali się, tworzyli wspomnienia i po prostu dobrze się razem bawili. To kampania o bliskości i wspólnych momentach – o tym, co w życiu najważniejsze – mówi Adrianna Piotrowska, przedstawicielka marki.
6 października ruszył konkurs, w którym uczestnicy mają okazję zagrać o wyjątkowe nagrody, m.in.: city breaki dla ekip, limitowane edycje Grant’s 12YO, bilety na koncert Ambasadorów, a w drugiej fazie – vouchery na ebilet.pl. Akcja potrwa do 28 grudnia i została podzielona na dwie fazy, co daje podwójną szansę na wygraną.
22 listopada kampania osiągnie swój punkt kulminacyjny. To właśnie wtedy – w rytmie muzyki, w gronie ludzi i w atmosferze pełnej emocji – odbędzie się Koncert Ambasadorów. Tego dnia singiel „NAWETT JAK” wybrzmi najmocniej, bo razem – a o to właśnie chodzi w „Ekipie na życie”.Za strategię kampanii odpowiada dystrybutor marki Grant’s – CEDC International. Za project management – Testa Communications, za działania digitalowe – Social Leaders, a za produkcję teledysku – ShootMe.

Zostaw komentarz

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.