Grupa Belvedere odnotowała spadek sprzedaży w 2014 roku

Francuska Grupa Belvedere pomimo wzrostu udziału w rynku odnotowała spadek sprzedaży o 4,1%. W Polsce wódkę Sobieski kupiło o 10% mniej konsumentów niż w roku poprzednim, we Francji, w analogicznym okresie, o 6% mniej. Natomiast sprzedaż w Polsce trunków z portofolio Belvedere spadła o 19,7%, w Hiszpanii o 3%, w Brazylii o 4,4%. W USA odnotowano wzrost o 9,4%, a wódki Sobieski o 9,4%, jednakże w sumie z powodu „rozliczenia inwentaryzacji przez dystrybutorów” przychody też spadły, o 5%. Został wprowadzony nowy plan strategiczny firmy, mający na celu m.in. zwiększyć udział w rynku flagowych marek. Grupa Belvedere jest właścicielem m.in. takich marek jak: wódka Sobieski, likierów Marie Brizard, Danzka Vodka.

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.