Jack Daniel’s i Coca-Cola oficjalnie wprowadzają na polski rynek gotowy do spożycia napój alkoholowy Jack Daniel’s & Coca-Cola.
– Odważnie połączyliśmy smaki, tworząc doskonały napój dla dorosłych odbiorców Coca-Cola i Jack Daniel’s. To nasi konsumenci zainspirowali nas do współpracy i zmobilizowali do stworzenia produktu o tej kombinacji składników. Działanie to wpisuje się w cel rozwoju portfolio marek oferowanych przez Coca-Cola tak, by wychodzić naprzeciw upodobaniom naszych klientów, wspierając ich jednocześnie w odpowiedzialnych wyborach – mówi Nikos Koumettis, prezes The Coca-Cola Company w Europie.
Puszka Jack Daniel’s & Coca-Cola ma pojemność 330 ml i zawiera 5% alkoholu. Za sprzedaż nowości w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC. W kwietniu produkt pojawił się na półkach wybranych sieci handlowych m.in.: Auchan, Biedronka, Carrefour i Żabka. Szeroka dystrybucja nowości od Jack Daniel’s & Coca-Cola planowana jest w lipcu.