Jim Beam i Harley Davidson w Warszawie

20 kwietnia odbyło się uroczyste otwarcie salonu Harley Davidson Twin Peaks w Warszawie przy ul. Puławskiej. Można tu nie tylko kupić legendarne motocykle, ale też napić się Jima Beama, jest też kącik cygarowy. Jest to pierwsza oficjalna współpraca Harley Davidson – Jim Beam w Polsce.
Projektowi przyświeca idea otwartości i gościnności, swego rodzaju meeting place. Będzie tu dostęp do wi-fi, sala konferencyjna, dla dzieci wielki telewizor z playstation. Zaś w piwnicy strefa dla ludzi powyżej osiemnastego roku życia. Mają tu być produkty Jima Beama, także te z wyższej półki, jak bourbony Basil Heyden’s, Booker’s czy Baker’s.


Podczas prezentacji podawano klasycznego białego Jima Beama z lodem lub w formie drinków. Przyszło kilkadziesiąt osób, głównie w skórzanych kurtkach. Pokazany został nowy Harley Davidson Roadster. Po raz pierwszy w Polsce pokazano także nową wersję motocykla Low Rider. – Chcemy żeby trafili do nas nie tylko posiadacze motocykli Harley Davidson, lecz także ludzie, którzy jeszcze w ogóle nie myśleli o motocyklu. Ten koncept ma trafiać do nowej grupy klientów. Ma to być przestrzeń, nie tylko salon motocyklowy – mówił Paweł Zaborowski, właściciel salonu.
W uroczystości wzięli udział m.in. dyrektorzy marki Harley Davidson, Enrico d’Onofrio i Martin Hermansky, spotkanie prowadził Marcin Posłuszny. Poza zabawą, przy dźwiękach Motörhead i szklance whiskey, długo rozmawiano o nowych modelach motocykli. Na jednym z nich z salonu wyjechał Mateusz Gessler, nie tylko restaurator, lecz także znany pasjonata dwóch kółek.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.