JNT Group rozpoczyna zapowiadaną ofensywę w segmencie alkoholi mocnych, wprowadzając swoją pierwszą markę z kategorii gin, czyli Gin Dobroński. W najbliższych miesiącach firma planuje launch kolejnych produktów w segmencie wódek, rumów czy likierów ziołowych, aby w 2025 roku zakończyć budowę pierwszej części portfolio produktowego w dywizji JNT Spirit.
Budowa nowego, silnego segmentu w portfolio stanowi element strategii rozwoju JNT Group. – Wprowadzenie na rynek pierwszego produktu wysokoprocentowego, czyli Ginu Dobrońskiego to kolejny krok milowy JNT Group na drodze do budowania pozycji rynkowego lidera – zapowiada Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group. – Segment alkoholi mocnych stanowi uzupełnienie naszej oferty i będzie dużym wzmocnieniem naszej pozycji rynkowej. Posiadamy dostęp do rynku, duże doświadczenie w tworzeniu produktów i budowaniu nowych kategorii. Gin Dobroński – z którego jesteśmy dumni i nad którego szczegółami, od smaku, przez butelkę i sposób podania, po komunikację marketingową, pracowaliśmy od ponad roku – potwierdza że chcemy poważnie wejść w segment alkoholi mocnych. Za chwilę pojawią się produkty, mogę obiecać, że będzie się działo i kolejny raz zaskoczymy rynek.
Gin Dobroński dostępny jest w czterech wariantach: Dobroński Herbal o mocy 37,5% oraz propozycje koktajlowe o niższej zawartości alkoholu – 24%: Negroni, Pornstar i French 75.