Johnnie Walker – Blenders’ Batch

Z roku na rok twórcy whisky Johnnie Walker dokładają wszelkich starań, by uczynić whisky będącą ikoną kategorii jeszcze lepszą. Eksperyment to klucz do innowacji i z tą myślą stworzono nową, limitowaną edycję Johnnie Walker – Blenders’ Batch. Nową linię rozpoczyna Johnnie Walker Blenders’ Batch Red Rye Finish. To wyjątkowy blend prawdziwej, głębokiej szkockiej whisky w zaskakującym, amerykańskim wydaniu.


160307_JW_BB_RRF_KW02Nowa linia, to efekt wielu eksperymentów przeprowadzonych przez zespół blenderów Johnnie Walker, kierowany przez światowej sławy master blendera marki – Jima Beveridge’a. W ich pracy nad nową linią marki Johnnie Walker, a zarazem nowym produktem kluczowym było zrozumienie i dopracowanie nieodkrytych dla whisky smaków. Efekt końcowy? Głębia i niejednoznaczny smak whisky szkockiej oraz łagodność i lekkość bourbona – to właśnie Johnnie Walker Blenders’ Batch Red Rye Finish.
– Poszukiwanie pozostaje w sercu Johnnie Walker od samego początku istnienia marki – mówi dr Jim Beveridge. – Pierwsze blendy Johnnie Walker nie były wzorowane na żadnych tradycyjnych smakach szkockiej whisky. Były natomiast wynikiem eksperymentów ze smakiem, uzyskiwanym za pomocą używania beczek z całego kraju. To, co robimy współcześnie, robiliśmy i w XIX, i w XX wieku, miksując smaki i aromaty, dobierając beczki z różnego drewna, poszukując odpowiedniej atmosfery, sprawdzając czas dojrzewania itd. Wierzymy, że ludzie pokochają nową whisky, a co więcej, będą ją kochać za historię jej stworzenia.
Nowa whisky to blend składający się z czterech wyselekcjonowanych i połączonych whisky. Znajdziecie w nim słodową whisky z Cardhu, intensywnie owocową i kremowo-waniliową nutę z Port Dundas. Pod koniec procesu dojrzewania blend leżakował 6 miesięcy w beczkach po Burbonie. Dzięki temu nowa whisky Johnnie Walker Blenders’ Batch Red Rye Finish jest tak głęboka, gładka, z wyraźnymi nutami korzennymi.
Johnnie Walker Blenders’ Batch Red Rye Finish to dopiero początek nowej serii Blenders’ Batch. Kolejne jej limitowane odsłony pojawią się wkrótce.
Marka Johnnie Walker zaprosiła niedawno do współpracy Dawida Podsiadło. Uznany muzyk wspólnie z Wojtkiem Sokołem, legendą polskiego hip hopu, wybrali się do Szkocji, by poznać historię whisky. Efekty tej podróży będzie można zobaczyć niedługo na fanpage Johnnie Walker facebook.com/HouseOfWalkers.
Szeroka dostępność produktu w sklepach, pojemność 0,7 l w cenie około 65 zł oraz
0,7 l w kartoniku prezentowym w cenie około 70 zł.
 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.