Johnnie Walker z nową kampanią

W najnowszej kampanii Johnnie Walker „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi warszawskie miejsca, odkrywa nieopowiedziane dotąd historie, które w nieoczekiwany sposób wpłynęły na ich życie.

„Nigdy nie wiesz, jakie doświadczenie zaprocentuje w Twoim życiu” – komentuje Janusz Chabior, oddając esencję przekazu projektu.
W serii nagrań wideo zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Janusza Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM – Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki – Kasi Meciński.
Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker (Facebook: https://www.facebook.com/HouseOfWalkers i Instagram: https://www.instagram.com/johnniewalkerpl/). Pierwszy odcinek z udziałem Igora Leśniewskiego można obejrzeć pod linkiem: https://fb.watch/f5By2A1NuZ/

Koncept i komunikacja: Diageo / agencja MSL
Scenariusz i reżyseria: Krzysztof Kosz
Muzyka: Wojciech Urbański
Ilustracje: Magdalena Miszczak
Produkcja: TRUSKAVKA

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.