Ulice Londynu, Manchesteru i Liverpoolu ożyły dzięki outdoorowej kampanii „Explore The Wild Side” – wyjątkowemu projektowi marki Żubrówka, w ramach którego w przestrzeni miejskiej Wielkiej Brytanii pojawiły się kreatywne wizualizacje. Nowoczesne kreacje out-of-home (OOH) pojawiły się na gigantycznych ekranach, autobusach, miejskich murach i stacjach metra w największych angielskich miastach.
Kampania obejmowała między innymi billboardy w prestiżowych lokalizacjach, takich jak londyńskie metro, Screen Piccadilly w Manchesterze oraz Media Wall na Lime Street w Liverpoolu, gdzie tylko ten jeden ekran osiągnął prawie 500 tys. wyświetleń. Wykorzystano również oklejenia autobusów oraz plakaty miejskie, które łącznie dotarły do ponad 1,5 mln odbiorców. Podjęte działania promocyjne są zgodne z regulacjami prawnymi na rynku w Wielkiej Brytanii.
Żubrówka Biała w Wielkiej Brytanii jest czwartą marką z największym wzrostem wolumenu sprzedaży w handlu detalicznym w 2024 roku1.
W kampanijnych kreacjach promowana była Żubrówka Biała oraz Żubrówka Bison Grass. Żubrówka zaprezentowała również limitowaną litrową butelkę swojej flagowej wódki, dostępną wyłącznie w sklepach Asda w Wielkiej Brytanii.