29 marca w siedzibie Permnod Ricard w Warszawie odbyła się prezentacja nowej whisky w portfolio grupy – Chivas Regal Ultis.
– To historyczne wydarzenie w historii marki Chivas Regal, to nasza pierwsza whisky blended malt – mówił Ken Lindsay, globalny ambasador Chuivas Regal. – Powstał dla uhonorowania naszych pięciu master blenderów, wszystkich pięciu jakich miała nasza firma. Whisky jest próbą oddania ich gustów i doświadczeń, zawiera ich ulubione whisky słodowe. Ci blanderzy to: Charles Howard (w latach 1895-1935), Charles Julian (1949-1960), Allan Baillie (196-1966), Jimmy Lang (1966-1989) i Colin Scott (od 1989 roku do dziś). Składa się na nią pięć whisky single malt z destylarni: Tormore, Longmorn, Strathisla, Alt-A-Bheinne, Braeval – opowiadał Ken Lindsay.
Chivas Ultis leżakowała w beczkach po bourbonie first i second fill oraz po sherry. Nazwa jest akronimem słów Ultimate i Fortis, ma podkreślać skończony i mocny charakter trunku. Wejdzie na stałe do portfolio Chivasa. Butelka kosztuje ok. 600 zł.