Koniak Courvoisier w nowym design

Właściciel marki, koncern Beam Suntory, postanowił zmienić opakowanie koniaku Courvoisier. Projekt jest zaczerpnięty z historii marki i paryskiego dziedzictwa. Butelki o pojemności 700 ml i 1 l będą oferowane już od września 2015 i dotyczy to koniaków VS, VSOP i XO. Reszta z kolekcji udostępniona będzie w nowej odsłonie na początku 2016 roku. Zmienione opakowanie podkreśla nowoczesność i luksus, wyrafinowanie w szczegółach, a wpisany element z konstrukcji Wieży Eiffla dodaje nutkę retro, która ciekawie współgra. Zestawienie barw – bursztyn koniaku i wrzos etykiet w towarzystwie złota – emanuje elegancją i nawet lekką ekstrawagancją, ale wszystko koherentne.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.