marka koniaku, stworzonego przez Laurenta Jouffe w 1999 roku, choć rodzinne tradycje produkcji eau-de-vie sięgają znacznie dalej bo 1850 roku, od kilku pokoleń rodzina uprawia sady jabłkowe w Normandii i produkuje kalwadosy. Do tego doszły uprawy winogron w regionie Grand Champagne i druga destylarnia dla potrzeb koniaków. Są to obecnie dwie osobne marki – Laurent Jouffe oraz Marcel & Léa Faucheur, które mają wspólną promocje i dystrybucję. Oferta koniaków obejmuje markę Laurent Jouffe i wersje: VS (dwuletni), De Luxe (trzyletni), VSOP (czteroletni) i obsypany medalami XO (dziesięcioletni), dostępny też w eleganckich karafkach z zatyczką butelki wykonaną z dębu z Limousin. To bardzo lekki koniak, o aromatach kwiatowych, w ustach smak dojrzałych owoców, rodzynek, fig oraz nuty cynamonu. Zupełnie inny smak ma ich koniak XO Prince Alain Murat – słodki, ale z nutami tytoniu – wypuszczony dla uczczenia mieszkającego w Gruzji francuskiego księcia, potomka znanego rodu Muratów (przodek był mężem córki Napoleona Bonaparte). Firma produkuje też brandy Baron Oscar XO i Duc de Tourelle XO.
Zdjęcia z piwnic, w których Laurent Jouffe przechowuje koniaki oraz stoisko firmy na targach ProWein 2014, pan Laurent Jouffe siedzi na drugim planie