marka koniaku obecnego na rynkach od 1853 roku. Od 1989 do 2015 roku należała do światowego potentata, koncernu Beam Suntory (rodzina odsprzedała udziały po tym, jak szykowany na blendmastera Alain Royer opuścił biznes i założył własny dom koniakowy – Fussigny). W połowie 2015 roku Beam Suntory sprzedało markę Louis Royer i wszystkie zapasy koniaków francuskiemu producentowi Terroir Distillers. Cena transakcji wyniosła ok. 100 mln euro.
Louis Royer założył firmę w Jarnac w posiadłości nad rzeką Charente. Przez lata firma zajmowała się wyłącznie kupażowaniem koniaków, obecnie ma jednak własne winnice w regionie Grande Champagne i samodzielnie destyluje eau-de-vie. Jest jednym z liderów w sprzedaży koniaku na rynku chińskim. Kolekcja koniaków obejmuje: VS, VSOP, VSOP Préférence, VSOP Fine Champagne (nietypowy, o mocy 53%, z winogron z Grande i Petite Champagne) oraz sprzedawane w eleganckich karafkach wprowadzonych już po inwestycji Japończyków: XO i Extra. Poza tym dostępne są też limitowane edycje: 38 Years oraz The Distilleries Collection, gdzie przedstawiane są wybrane koniaki z różnych winnic i różnych regionów produkcji koniaku.