Lubelska w nowej odsłonie

Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Co się zmieniło? Butelka w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, który wzmacnia jakość produktu. Dla wielbicieli mniejszych pojemności Stock przygotował coś wyjątkowego – butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia owocowe smaki. Soczyste grafiki z pewnością wyróżnią Lubelską na sklepowych półkach.


– Rebranding marki to odpowiedź Stock Polska na wymagające oczekiwania konsumentów i kolejny krok w rozwoju portfolio firmy. Zależało nam, żeby nowy design jak najlepiej komunikował główne atrybuty marki – jej jakość, naturalne, owocowe smaki oraz pozytywne nastawienie do życia. Dzięki zmienionej butelce Lubelska z powodzeniem sprawdzi się także podczas bardziej eleganckich okazji – powiedziała Karolina Wróblewska, senior brand manager w Stock Polska.
Rebranding dotyczy wszystkich pojemności wódki Lubelska, wspierany jest w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Lubelska o pojemności 500 i 100 ml w nowym wydaniu jest już dostępna na rynku. Wkrótce na półki trafi również nowa odsłona butelki 200 ml.

lubelska_wisniowka_fot-7 lubelska_porzeczkowa_fot-4 lubelska_pomaranczowka_visual_fot-5 lubelska_cytrynowka_fot-6 lubelska_ananasowa_fot-3

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.