Lubelska prezentuje nową kampanię – Żyj Kolorowo. Hasło kampanii to bezpośrednie odniesienie do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej – cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina. Bogactwo wariantów sprawia, że sięgając po Lubelską każdy konsument może znaleźć coś w sam raz dla siebie: smaki kwaśne, słodkie, orzeźwiające, leśne a także te bardziej tropikalne. Wszystko to dostępne w lekkiej formule.
– Kategoria alkoholi kolorowych rośnie na poziomie 7,2%. Na jej tle, Lubelska odnotowuje wyjątkowo dynamiczny wzrost 14,8%. To bardzo obiecujące wyniki. Mamy jednak świadomość, że jako lider nie możemy zwolnić tempa. Już niedługo znowu zaskoczymy konsumentów nowością w portfolio Lubelskiej. Wierzymy, że znajdzie ona wielu wiernych fanów. A to dopiero początek 2020 roku – zapowiada Marta Uss, senior brand manager marki Lubelska w Stock Polska.
Nową koncepcję kreatywną stworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants. W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami. Więcej materiałów: https://www.facebook.com/Lubelska/videos/818419595304824.