Bezalkoholowe, Wydarzenia
gin

Lubuski bez alkoholu

Lubuski bez alkoholu

Udostępnij:

Marka Lubuski, polski lider na rynku ginów, wprowadza do swojego portfolio nowość. Lubuski Free to pierwszy polski bezalkoholowy zamiennik ginu. Jest lekki i niskokaloryczny, a do jego produkcji zastosowano aromatyczny i intensywny destylat jałowca – ten sam, który jest w ginie Lubuskim. Są tu też subtelne nuty lawendy, majeranku i bergamotki, a także odświeżający zapach kolendry i imbiru. Lubuski Free jest lekki i niskokaloryczny, bo to tylko 0,6 kcal w 100 ml.

Produkt właśnie trafił na sklepowe półki. Lubuski Free doskonale sprawdza się w modnych ostatnio moktajlach, czyli bezalkoholowych drinkach.
– Marka Lubuski, jako lider rynku, wprowadza innowacyjne rozwiązania i odpowiada na potrzeby ze strony konsumentów segmentu – mówi Marta Tyszkowska, kierownik marki w firmie Henkell Freixenet Polska. – Nasz produkt stworzony został z myślą o konsumentach, którzy doceniają smak drinków na bazie ginu, ale w danym momencie nie mogą z nich skorzystać – np. osoby uprawiające sport, osoby stroniące od alkoholu, kierowcy, osoby dbające o linię. Obserwujemy dynamicznie rozwijający się rynek alkoholi. Jednym z wiodących trendów, obecnych w różnych kategoriach alkoholi, od piw smakowych, przez wina aż po napoje spirytusowe jest moda na NoLo, czyli bezalkoholowe lub niskoalkoholowe odpowiedniki popularnych napojów – tłumaczy Marta Tyszkowska.
Bezalkoholowe produkty to już konieczność w dobrze wyposażonym barze – potwierdza Marek Posłuszny, jeden z najlepszych barmanów flair na świecie, ambasador Ginu Lubuskiego.
– Ilość osób deklarujących abstynencję z roku na rok jest coraz większa i w związku z tym liczba spożywanych alkoholi 0% wzrasta w zaskakującym tempie. Goście coraz częściej szukają nowych, bezalkoholowych smaków w koktajlach i dlatego też, warto mieć na barze jeden lub dwa produkty 0%, dzięki który w prosty sposób możemy nadać naszym moktajlom, czyli właśnie bezalkoholowym drinkom, aromatyczny smak zbliżony do prawdziwego alkoholu. Jednym z najczęściej wybieranych „alkoholi bezalkoholowych” jest właśnie gin, który konsumenci cenią za lekkość, aromatyczności i różnorodność smaków – tłumaczy Marek Posłuszny.
Lubuski Free to produkt dla fanów miksologii, bo jest przeznaczony do konsumpcji – podobnie jak gin – w drinkach. – Nowy Lubuski będzie się dobrze układał w prostych połączeniach typu Gin&Tonic, jak również w moktajlach wieloskładnikowych, które potrzebują jałowcowo-ziołowego dodatku smaku – mówi Marek Posłuszny. – Polecam chociażby połączenie Lubuskiego Free, toniku zero, cytryny i ogórka. Do tego oczywiście kostki lodu.
Więcej autorskich przepisów Marka Posłusznego, Ambasadora Ginu Lubuskiego, znaleźć można na fanpage Ginu Lubuskiego w serwisie Facebook.
Gin Lubuski to jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska, to najpopularniejszy gin w Polsce. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Do wersji Original sukcesywnie dołączają kolejne – np. warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange, Lubuski Fresh Lime czy Lubuski Botanic Light. Od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska, a produkcja odbywa się w Toruniu.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska

Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]

Partnerskie
Bezalkoholowe
bezalkoholowe, partnerskie, rynek

Segment No/Low jest obecny na targach ProWein w Düsseldorfie od trzech lat, a edycja 2026 […]

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.