Marie Brizard wychodzi z dołka

Wprawdzie 2016 rok grupa Marie Brizard Wine & Spirits zakończyła spadkiem przychodów o 1,8%, to w Polsce firma zanotowała wzrost i umocnienie swojej najważniejszej marki, jaka jest Krupnik. Przychody za 2016 rok wyniosły 431 mln euro (spadek o 14,6 mln), z czego 93,5 mln przypadło na region Europy Środkowej i Wschodniej. Firma podaje, że spadek przychodów związany był z restrukturyzacją i weryfikowaniem umów handlowych.


Sprzedaż marki Krupnik wzrosła o 5,6%. Ogromnym wzrostem, o 280%, może pochwalić się marka blendowanej whisky William Peel. Duży był też globalny wzrost marki Sobieski – o 24,5%, silnie obecnej na rynku USA.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.