Mazurska Manufaktura Alkoholi przedłużyła kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund do 1 lipca br. Jak dotąd firma zebrała niemal 1,5 mln zł od ponad 650 akcjonariuszy, wśród których znalazła się m.in. Magda Gessler. Zebrane środki zostaną przeznaczone m.in. na rozwój produkcji wódki i nalewek kraftowych. W planach spółki jest także wejście na Newconnect.


Mazurska Manufaktura Alkoholi rozpoczęła zbiórkę środków na początku kwietnia, kiedy wyemitowała 143 tys. akcji, stanowiących 12,5 proc. udziałów w przedsiębiorstwie. Cena jednej akcji to 29,95 zł. Firma liczy na pozyskanie 4 mln zł. Pozyskane środki chce zainwestować przede wszystkim w produkcję wysokoprocentowej wódki i nalewek rzemieślniczych oraz doposażenie i rozwój zakładu mieszczącego się w zabytkowym browarze w Szczytnie.
Na nowych akcjonariuszy Mazurskiej Manufaktury Alkoholi czeka szereg benefitów. Zakup jednej akcji o wartości 29,75 zł upoważnia do udziału w corocznym, walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Z kolei nabycie pakietu akcji o większej wartości (od 250, 500, 1000, 2000 i 5000 zł) wiąże się z dodatkowymi niespodziankami – m.in. limitowanymi, dedykowanymi alkoholami z oferty Spółki. Osoby, które zainwestują co najmniej 2000 zł, zostaną uhonorowane imienną cegiełką w „hall of fame” stworzonym w historycznym browarze w Szczytnie, gdzie firma ma swoją siedzibę. Z kolei nabywcy akcji o największej wartości (od 12 000 i 25 000 zł) otrzymają m.in. nowości produktowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi oraz zaproszenie na zwiedzanie zakładu połączone z degustacją. Na Inwestorów, którzy zakupią akcje o wartości co najmniej 100 000 zł czeka spersonalizowany, indywidualnie wypracowany pakiet korzyści.
Więcej informacji na jej temat można znaleźć na: https://mazurskamanufaktura.beesfund.com.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail