Wydarzenia
piwo, rynek

Mazurska Manufaktura i BOSS

Mazurska Manufaktura S.A., producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych piw, nawiązała strategiczną współpracę ze spółką BOSS z siedzibą w Węgorzewie.
Mazurska Manufaktura i BOSS

Udostępnij:

Mazurska Manufaktura S.A., producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych piw, nawiązała strategiczną współpracę ze spółką BOSS z siedzibą w Węgorzewie. Spółka, która jest doświadczonym dystrybutorem piwa, wina, alkoholi i napojów, powiązana jednocześnie osobowo i kapitałowo z siecią sklepów Alkohole Świata, będzie strategicznym partnerem w zakresie dystrybucji i obsługi sprzedaży na rynku tradycyjnym. Jednym z głównych celów obu firm jest także wzmocnienie siły historycznej marki Jurand, zwłaszcza na lokalnym rynku.

BOSS to dystrybutor z ponad 30 letnim doświadczeniem, z ośmioma lokalnymi oddziałami na terenie województw warmińsko-mazurskiego, podlaskiego i kujawsko-pomorskiego. Spółka zarządza siecią 90 sklepów Alkohole Świata, prowadzi aktywną dystrybucję do ponad 1300 sklepów oraz 1000 punktów gastronomicznych.
W ramach strategicznego, lokalnego partnerstwa BOSS przejmie na siebie całość obsługi sprzedaży na tzw. rynku tradycyjnym, pozostając w codziennym kontakcie z lokalnymi hurtowniami i prywatnymi sklepami. Połączenie sił pozwoli także na mocne wyeksponowanie portfolio Mazurskiej Manufaktury, w tym lokalnego piwa Jurand, przywróconego przez spółkę na rynek w 2019 roku.
– BOSS Węgorzewo to firma z ogromną, lokalną siłą rażenia, a przy tym podobnie jak my, to marka o rodzinnych wartościach, związana mocno z mazurskim rynkiem. Dlatego też ta kooperacja cieszy nas podwójnie. Wierzymy, że wspólnie wypracujemy duży zasięg sprzedaży naszych produktów, stawiając przy tym mocno na markę Jurand, która stanowi szczególny, wartościowy historycznie i sentymentalnie punkt w naszej ofercie alkoholi – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.

Powiązane artykuły

Wydarzenia

Wesołych, spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych chwilami wytchnienia, ciepłem rodzinnych spotkań oraz […]

Wydarzenia
rynek

Jak informuje Portalspozywczy.pl, w okresie styczeń-wrzesień 2025 wartość sprzedaży alkoholi spadła o ok. 5%, a […]

Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska

Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.