Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się w produkcji rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz regionalnego piwa, nawiązała współpracę z kolejnym zagranicznym partnerem i została wyłącznym dystrybutorem na polskim rynku inspirowanych kulturą latynoską piw smakowych marki Salitos.
To efekt umowy dystrybucyjnej z przedstawicielem międzynarodowego rynku spożywczego – MBG Global Brands GmbH. To niemiecka firma, z ponad 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu marek w sektorach gastronomicznym oraz detalicznym. MBG Global Brands GmbH ma szerokie portfolio ponad 15 marek, obejmujące różnorodną gamę produktów, w tym Effect® Energy Drink, wódka 9 Mile, piwo i tequila Salitos, prosecco Scavi & Ray, rum Haynes, gin Sears, woda mineralna Acqua Morelli, tonik Goldberg oraz przekąski Henderson and Sons. MBG prowadzi własne centra logistyczne w Paderborn i Monachium.W pierwszej kolejności na polski rynek trafi inspirowana południowoamerykańską kulturą marka Salitos. Najbardziej znane produkty tej marki to piwa smakowe: Salitos Original oraz Salitos Mojito, sprzedawane na całym świecie w ilości 40 mln butelek w skali roku. Wyróżnikiem marki jest innowacyjność oraz działania poprawiające doświadczenia klientów, czego przykładem są kreatywne materiały POS, takie jak meble oraz naczynia do serwowania.
– Uważnie przyglądamy się konsumenckim trendom, które cały czas ewoluują. Zwłaszcza młodsze pokolenia stawiają na niebanalne połączenia piwne i oryginalne smaki. Coraz popularniejsze stają się także drinki na bazie piwa. To ciekawy, rozwijający się obszar tzw. miksologii. Stąd też nasze zainteresowanie marką Salitos i współpraca w tym obszarze z firmą MBG, która słynie z kreowania mocnych i ciekawych marek alkoholowych – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.
Piwa marki Salitos trafią na polski rynek i będą dostępne w sprzedaży już w czerwcu.