13 sierpnia to Światowy Dzień Prosecco. Jak wyliczył Nielsen, w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiliśmy niemal 17 mln butelek prosecco. Henkell Freixenet Polska ze swoją marką Mionetto Prosecco w portfolio od kilku lat jest gospodarzem obchodów Światowego Dnia Prosecco. Dedykowane eventy odbędą się m.in.: w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Juracie, Chałupach, Poznaniu oraz Dźwirzynie. Wszędzie tam staną Pomarańczowe Strefy Mionetto, w których będą rządzić włoskie bąbelki. W swoją pierwszą podróż po kraju wyruszył także mobilny bar premium sygnowany Mionetto – na trasie m.in.: Toruń, Warszawa, Szczecin i Poznań.
– Nasz cel to przeniesienie kawałka Italii do Polski i „zarażenie” włoskim stylem życia – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, szefowa Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.
Do 30 września trwa konkurs dla konsumentów z całej Polski. Zabawa polega na pokazaniu „MioMomentów”, czyli własnych spotkań z Mionetto. Do wygrania jest m.in. roczny zapas Mionetto Prosecco.