Mionetto on Tour

13 sierpnia to Światowy Dzień Prosecco. Jak wyliczył Nielsen, w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiliśmy niemal 17 mln butelek prosecco. Henkell Freixenet Polska ze swoją marką Mionetto Prosecco w portfolio od kilku lat jest gospodarzem obchodów Światowego Dnia Prosecco. Dedykowane eventy odbędą się m.in.: w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Juracie, Chałupach, Poznaniu oraz Dźwirzynie. Wszędzie tam staną Pomarańczowe Strefy Mionetto, w których będą rządzić włoskie bąbelki. W swoją pierwszą podróż po kraju wyruszył także mobilny bar premium sygnowany Mionetto – na trasie m.in.: Toruń, Warszawa, Szczecin i Poznań.

Nasz cel to przeniesienie kawałka Italii do Polski i „zarażenie” włoskim stylem życia – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, szefowa Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.
Do 30 września trwa konkurs dla konsumentów z całej Polski. Zabawa polega na pokazaniu „MioMomentów”, czyli własnych spotkań z Mionetto. Do wygrania jest m.in. roczny zapas Mionetto Prosecco.

Zostaw komentarz

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.