Nowa kampania promocyjna wódki Moskovskaya

Amber Beverage Group, właściciel marki Moskovskaya, podpisała umowę z agencją reklamową Breakfast z London, której celem jest globalna promocja i budowa nowego wizerunku marki, tak by mogła dotrzeć do nowych konsumentów. Postanowiono zrezygnować z komunikatów o czystości alkoholu, destylacji czy filtracji, hasło kampanii to „No fuss. Just vodka”. Z myślą o osobach, którym być może trudno jest wymówić długą rosyjska nazwę wprowadzono w przekazach marketingowych nazwę MoskoVS.


– Moskavskaya obecna jest na ponad czterdziestu rynkach, ale chcemy być atrakcyjni dla nowych konsumentów. Stąd pomysł na tak oryginalna kampanie promocyjną – powiedział Valters Kaze, szef marketing w Amber Beverage Group, bezpośrednio odpowiedzialny za markę Moskovskaya.

mixology-RGB-LR smart-casual-RGB-LR

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.