Nowa Lubelska Mango

Stock Polska poszerza kolorowe portfolio Lubelskiej i wprowadza na rynek zupełnie nowy, tropikalny wariant smakowy – Lubelską Mango. Butelkowana z mocą 30%, dostępna w trzech formatach – 100 ml, 200 ml i 500 ml. W ciągu ostatniego roku sprzedaż marki Lubelska wzrosła o 14,8%.

– W okresie wiosenno-letnim, konsumenci szczególnie doceniają orzeźwiające i lekkie smaki, bardzo chętnie też próbują naszych nowości. Lubelska Mango wzbogaca szeroką ofertę marki o soczystą, tropikalną pozycję, jednocześnie idealnie wpisując się w obecne trendy na rynku – bo mango to bez wątpienia najgorętszy owoc w tym sezonie! – mówi Marta Uss, senior brand manager marki Lubelska w Stock Polska.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.