Nowe oznaczenia apelacji koniaku

Bureau National Interprofessionnel du Cognac (BNIC), czyli organizacja nadzorująca przestrzeganie zasad apelacji Cognac, pokazało nową wizualizację oznaczenia trunków. Projekt graficzny przygotowało studio Be-Poles z Paryża. Przedstawia w formie ikony mapę regionu apelacji, a proste litery wykonano klasyczną czcionką garmond. Ten krój druku został opracowany w XVI wieku przez Claude’a Garamonda. W tym samym mniej więcej czasie koniak przeistoczył się z trunku regionalnego w produkt eksportowy i zaczął podbijać świat. Producenci nie maja obowiązku posługiwania się znakiem słowno-graficznym, który sugeruje BNIC. W praktyce nowe logo znajdzie się przede wszystkim we wszystkich folderach turystycznych, katalogach, na mapach i tablicach informacyjnych, których przygotowanie finansuje BNIC.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.