Z początkiem czerwca na sklepowych półkach pojawią się Żytniówka Gorzka z Herbatą i Żytniówka Gorzka z Ziołami. Zastąpią warianty z pigwą i pomarańczą.
– Żytniówka to jedna z kluczowych marek w segmencie wódek słodko-gorzkich, który odpowiada za niemal 1/4 całego segmentu wódek smakowych – mówi Paweł Pietrzykowski, brand manager marki Żytniówka.
– Badania wskazują, że zdecydowana większość polskich konsumentów regularnie pija herbatę. Jej smak nie był do tej pory dostępny w ofercie CEDC, a idealnie pasuje do charakteru marki Żytniówka, jak i całego segmentu wódek słodko-gorzkich. Również często wykorzystywany w innych kategoriach spożywczych smak starannie wyselekcjonowanych ziół jest łatwo rozpoznawalny dla konsumenta i dobrze uzupełnia ofertę Żytniówki. Wierzymy, że nowe smaki Żytniówki trafią w gust polskich konsumentów i staną się kolejnym, ciekawym rozwinięciem portfolio marki – dodaje Paweł Pietrzykowski.
Wprowadzenie nowych wariantów Żytniówki wspierane jest działaniami PR i materiałami POS w sklepach. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100 ml – 4,99 zł i 200 ml – 9,49 zł.