Nowe smaki Lubelskiej

W czerwcu rodzina marki Lubelska powiększyła się o dwa nowe smaki, bazujące na gruszce i jeżynie. Tym samym portfolio marki składa się obecnie aż z dziewięciu wariantów smakowych. Wraz z wprowadzeniem Gruszkówki i Jeżynówki na rynek, zmieniło się także hasło przewodnie marki, które brzmi „Owoc ma moc!”. Nowe produkty są już dostępne w sklepach w całej Polsce.


– Nasze nowe propozycje smakowe – Gruszkówka i Jeżynówka – potęgują owocową moc w portfolio Lubelskiej, zachęcają do dalszego odkrywania soczystych połączeń smakowych oraz wyznaczają trendy w tej kategorii. Wierzymy, że zdobędą szerokie uznanie konsumentów – mówi Karolina Wróblewska, senior brand manager Stock Polska.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.