Nowe smaki od CEDC

Absolwent i Żytniówka, dwie marki CEDC, na wakacje wprowadzają nowe, orzeźwiające smaki: Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną. – Nowe warianty naszych popularnych marek, Absolwenta i Żytniówki, to idealna, wakacyjna propozycja. To także najbardziej atrakcyjna oferta cenowa w segmencie alkoholi smakowych. Zupełnie nowa Wiśnia Absolwenta i Żytniówka Gorzka z cytryną z pewnością zaskoczą naszych konsumentów owocowymi smakami i umilą im okres letnich urlopów – mówi Klaudia Krupicz, brand manager marek Absolwent i Żytniówka.

Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną pojawiają się na półkach w odświeżonych opakowaniach. Nowego Absolwenta charakteryzuje smukła butelka oraz przezroczysta etykiet, nadająca opakowaniu lekkości. Również smakowy wariant Żytniówki zyskuje nowe opakowanie. Z tyłu butelki umieszczony został grawer, spójny z wartościami marki, jej tradycją i historią. Odświeżona etykieta z kłosami w tle, podkreśla stosowanie w produkcji wyłącznie polskiego, żytniego spirytusu. Nowa zakrywka, współgrająca z kolorem etykiety, ułatwia identyfikację każdego ze smaków Żytniówki na półce sklepowej.
Wprowadzenie nowych wariantów smakowych Absolwenta i Żytniówki wspierane jest materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Absolwent Wiśnia dodatkowo wspierany będzie kampanią na Facebooku oraz działaniami PR.
Nowe smaki, Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną, dostępne są od czerwca w handlu tradycyjnym i nowoczesnym w pojemnościach: 100 ml i 200 ml w rekomendowanych cenach: 100 ml 4,49 zł; 200 ml 9,99 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.