W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły ekspozycje z winami Freixenet. To jedna z najważniejszych marek w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska. Tak bogata reprezentacja win w linii Freixenet to efekt poszukiwań winiarskich w ramach międzynarodowego projektu firmy Henkell Freixenet Polska – World Wine Project. Chodzi o zaskakiwanie koneserów win propozycjami nieoczywistymi, wyszukanymi.
– Jesteśmy we wszystkich kanałach sprzedaży, a nasza oferta jest szeroka – mówi Tomasz Potrzebowski, koordynator projektu. – Bazujemy na globalnych zasobach grupy Henkell Freixenet. W 2019 roku, po połączeniu z firmą Freixenet, staliśmy się właścicielami wielu winnic na całym świecie oraz uznawanych w świecie winiarskim marek butikowych. Wina z tych winnic uzyskują najwyższe noty w opinii krytyków oraz prestiżowych magazynów winiarskich. Cieszymy się, że możemy zaprezentować polskim konsumentom tak unikalny asortyment win. To właśnie cel World Wine Project – podsumowuje Tomasz Potrzebowski.