Nowe twarze w kampanii reklamowej Johnnie Walkera

Bogusław Linda i raper Wojtek Sokół promują whisky Johnnie Walkera. Ikona rapu nagrała singiel „Rób to, w co wierzysz”, który ma być przewodnim motywem kampanii. Jak obaj panowie podkreślają, że hołdują zasadzie marki, której filozofia zakłada, że aby osiągnąć więcej, należy robić to, w co się wierzy i co się kocha. W teledysku gościnnie występuje aktor Bogusław Linda. Kampania potrwa do końca roku, materiały m.in. wideo udostępnione są w internecie. W ramach akcji przewidziany jest też konkurs dla konsumentów.


Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.