Katarzyna Estate debiutuje w konkursie Warsaw Spirits Competition z innowacyjnym produktem, nowym także w ich ofercie – to marka Yaboll. We wrześniu trafiły do sprzedaży trzy etykiety ready-to-drink: Yaboll Spritz, Yaboll Mojito i Yaboll Gejpfrut o mocy 4,5%.
Katarzyna Estate to znana marka na rynku win, za jej wykreowanie odpowiada Krzysztof Tryliński, znany z wielu innych udanych projektów na rynku alkoholowym. W 2003 roku Krzysztof Tryliński kupił w Bułgarii ziemię w okolicy Mezzek i zbudował winiarnię na wzór klasycznego francuskiego chateau. Po zbadaniu cech gleby, klimatu, wysokości i terenu stało się jasne, że region ten jest wyjątkowo sprzyjający uprawie winorośli. W ciągu następnych trzech lat zasadzono pierwsze szczepy winogron. Od inauguracyjnych zbiorów w 2006 roku filozofia winiarni polega na tym, że sukces zaczyna się od winorośli. Wyjątkowe wina stają się możliwe dzięki starannemu zarządzaniu winnicą i oczywiście pasji zespołu. Przy każdym kolejnym zbiorze celem jest oddanie wyjątkowości terroir i stworzenie win, które emanują elegancją, wyrafinowaniem i delikatną równowagą między owocami, kwasowością, dębem i taninami, win, które mają swój własny, charakterystyczny charakter.